Visning av filmen Cartographer (HDV 48 min, 2019) om kunstner, aktivist og dikter Hans Ragnar Mathisen av regissør Marek Ranis, på åpningen av utstillingen Vååjnesasse buektedh/Att synliggöra det osynliggjorda av Tomas  Colbengtson  i Stjørdal Kunstforening. Filmen skal vises på alle utstillingstedene i prosjektet Voi voi, vi er på utstilling! Foto: Sten Nilsen

Kunstner Karianne Stensland i dialog med ungdommer Surnadal Kunstforenings NåDa-prosjekt. I NåDa får ungdommer skape kunst i samarbeid med samtidskunstnere, med utgangspunkt i lokale kulturminner. Prosjektet er initiert av Norske Kunstforeninger, og støttet av Sparebankstiftelsen DNB. Foto: Surnadal Kunstforening

Norske Kunstforeninger støtter blant annet tiltak som formidling av kunst for barn og unge. Her barn på besøk i utstillingen med verk fra Erling Nebys samling i Trysil Kunstforening i 2015. Foto: Torill Odden / Trysil Kunstforening

• Alle
  • Nyheter
  • Journal
  • Kunst Pluss

Hva skjer i kunstforeningene?

Last inn flere eventer