Lag utstilling for én - bli relevant for mange!

Nasjonalmuseet bruker NABC-metodikk bl.a. i arbeidet med den kommende Åpningsutstillingen i Lyshallen. Lær om hvordan vi gjør det, og hvordan NRK brukte metoden bl.a. i produksjonen av SKAM. Kursdag 6.september, kl 17.30 – 20.30.

Kurset ledes av Ole Hedemann, professor på TV-skolen på Lillehammer hvor han bl.a. underviser i kreativ metode og ideutvikling, og før det 28 år i NRK, hvor han bl.a. videreutviklet NABC-metodikk i programutviklingen for å treffe publikum enda bedre.  Ole har bidratt i Nasjonalmuseets arbeid med å forstå hvordan metodikken kan brukes i utstillingsarbeidet. Fra museet vil formidlingskuratorene Ann Kristin Sørli og Lisa Andrine Bernhoft-Sjødin bidra med erfaringer fra museets arbeid med denne metodikken.

Påmeldingslink sendes ut etter sommerferien. Workshopen foregår på Zoom, og det er max 50 deltagere. Kurset er for medlemmer i Norske Kunstforeninger.