Påmeldingen til Norske Kunstforeningers årsmøte 25. april 2018 er nå åpnet.

Tid: 25. april 2018, kl. 17.00-20.00
Sted: Scandic Oslo Airport, Ravinevegen 15, 2060 Gardermoen
Påmeldingsfrist: 15. april

Dagsorden og saksliste sendes ut senest 20 dager før årsmøtet. Årsmøtedelegater kan i etterkant søke om reisestøtte dersom reiseutgiftene overstiger 1000 kroner. Norske Kunstforeninger har en pott på 20 000 kroner som fordeles på de som søker. Reise må skje på rimeligste måte.

Alle medlemsforeninger har mottatt en invitasjon til årsmøtet i medlemssystemet HyperSys. For å melde på delegat og eventuelle andre deltakere fra kunstforeningen må man logge inn i HyperSys.

Veiledning til påmelding

Hver kunstforening har en stemme på årsmøtet, og personen som skal representere kunstforeningen må melde seg på som «årsmøtedelegat». Dersom flere fra foreningen ønsker å delta, skal de melde seg på som «deltaker».

Personer som allerede har opprettet bruker/logget inn i HyperSys tidligere, kan gå direkte til lenken https://kunstforeninger.hypersys.no/event/18/register-participants/ for å melde seg på årsmøtet.

Dersom dere ikke tidligere har logget inn i HyperSys må dere følge oppskriften for førstegangsinnlogging. Merk at det bare er mulig å melde på personer som har et styreverv. Hvis dere har hatt årsmøte i 2018 må dere registrere nye styremedlemmer og avløse det gamle styret i HyperSys før dere melder på delegater/deltakere. Brukerveiledningen for innlogging og registrering av styremedlemmer kan lastes ned fra denne siden.

Invitasjonen til Norske Kunstforeningers årsmøte 2018 finner du ved å trykke på Arrangementer i menyen øverst, eller under arrangementer nederst på Organisasjonsprofilen (velg Vår organisasjon og deretter Organisasjonsprofil i menyen).

Skjermbildene under viser hvordan du melder på representanter fra din kunstforening.

Invitasjonen til Norske Kunstforeningers årsmøte 2018 finner du ved å trykke på Arrangementer i menyen øverst. Trykk på tittelen på arrangementet.

Trykk deretter på Meld på XX Kunstlag

Trykk på hvilken type deltaker du vil melde på, du vil også her kunne se hvor mange invitasjoner som er brukt til nå.

Tast inn namn på personen som skal delta. Du vil bare kunne søke opp personer som har et aktivt verv i organisasjonen. Se brukerveiledningen for HyperSys for å registrere nye personer og avløse eller gjøre endringer i styret.

Velg personen som du søkte opp. Legg til eventuelle kommentarer og trykk Meld på. Du vil da få opp en liste over påmeldte fra deres kunstforening. Gjenta prosessen dersom du skal melde på flere.